Rödtott


Jag gjorde det, jag tog det första steget till att få en ljusare hårfärg idag. Eftersom jag redan var så mörk kunde jag bara köra en avfärgning och toning, så för tillfället är jag rödtott. Om en månad ska den mesta av toningen vara borta och jag ska då sätta in en massa slingor. Det kommer bli en lång månad, mitt nya jag Pippi Långstrump får nu stå ut. Känner inte igen mig själv när jag ser mig själv i spegeln. Har alltid vart iprincip svarthårig, men det blir nog härligt sommarfräscht när det blir klart. Svider gör det fortfarande i hårbotten efter mina dryga tre timmar i frisörstolen. (Dock hjälpte Jackie Ferm från Paradise hotel och bloggaren Rosanna mig att få tiden gå snabbare. Lyssnade på deras gnat då de var där ungefär lika länge som jag och jag har då aldrig lyssnat på sådana blåsta tjejer någonsin, haha. Tydligen växer Jackie Ferms hår lika snabbt som smör, enligt henne själv. Underhållande).

Troligtvis kan jag slänga upp en bild på min nya fripp imorgon, om jag vägar vill säga. Nu ska jag nana kudde för ska upp tidigt imorgon. Jobba såklart. Och juste, samtalet jag ringde idag vart som jag trodde väldigt positivt, så är väldigt glad för det!

Sov så gott kisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0