Sjuk


Daniel åkte precis på match. Jag sitter på samma ställe som jag gjort sedan jag vaknade imorse. Jag är s.j.u.k. Det var länge sen jag sjukanmälde mig sist, men när jag vaknade kände jag verkligen att jag behövde det. Har väl åkt på samma förkylning som resten av Sverige. Känns fel att vara hemma, men skönt att få kurrera sig lite. Blir hemma imorgon också. Blir jobb fredag och lördag istället.

Kvällen erbjuder väl inget mer än lite presentöppning och mys med min man. Han fyller trots allt år idag. Man kanske ska överraska Daniel med en Ben & Jerrys istället för födelsedagstårta, som han ändå inte äter. Då kan man passa på att få i sig lite luft samtidigt. Det vore något.

Hoppas allt är bra med Er!



Jag och Daniels och hans familjs katt Mozart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0