Trött, Tröttare, Jessica

Nyss gått upp. Det vart sent igår trots att jag slutade tidigt, 21. När jag kom hem hade pappa fixat mat till mig, är lagom less på pizza nu kan jag lova. Pizza fem dagar i veckan är inte en hit precis efter två månader. Efter middag vart det lite Fifa tillsammans med Danne, Niclas och hans tjej. Vid ett eller nått gick vi upp till sängen och kollade klart på en film vi började att titta på i förrigår, Observe and report, halvkul. Efter det såg vi Green street holigans, grym! Om Danne orkar inatt ska vi se tvåan.

Dags att fixa sig snart så man kan bege sig till jobbet. Jobbar till tolv inatt. 16-24 tisdag, onsdag och torsdag men sedan är jag ledig fyra dagar, och det är jag så himla värd. Tog på mig ett extra pass igår också, skulle ha vart ledig, så det ska bli så skönt att få vila upp sig lite.

Ha det bäst och håll tummarna för att alla mina kunder är generösa ikväll.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0