Explosion


Helvetes dag på jobbet idag. Stressade, bord 6 dricka, bord 13 vill ha notan, ut med maten till 1, göra efterrätter till bord 7 och ta betalt av 9. Ibland blir det för mycket, folk tycker det är kul på jobbet för tydligen ser jag störd ut när jag stressar, viftar på armarna och rullar med ögonen. Jag själv hade det inte så skoj.

Hemfärden var inte bättre. Stod still på perongen i 40 min, det exploderade över tåget brevid, såg ut som nån sköt färglada fyverkerier på det, 10 stycken på en och samma gång. Sen fick vi backa tåget för att byta spår och en massa signalstopp hela vägen hem. Var i Spånga 2, skulle egentligen vara hemma 1 så det sög lite.

Dock ska jag tacka söta Lisa som gav mig och pojken biobiljetter i present, hon tyckte vi skulle ha dem. Hon åker nämligen utomlands snart och hinner inte gå på bio innan biljetterna gått ut. Sött av henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0