Cozy BB


Vilken dag och vilka underbara vänner jag har. Precis efter min jobbigt hektiska dag på jobbet mötte jag upp tjejerna i Spånga för att inhandla middagen. Tacos stod på menyn idag, och gott var det. Två filmer fick vi med oss hem också. Jag saknar dig och Something borrowed, helt okej rullar, ovant att faktiskt titta på riktiga tjejfilmer, men skönt att bryta actiontrenden lite(Ser ni morötterna? Det var mina, första gången jag är nyttig och inte mina vänner, det går framåt).



Idag hade mannen match och de vann med 4-2 mot Nynäshamn. Så glad för deras skull. När Daniel jobbat klart imorgon blir det bio för hela slanten. Jag är sugen på Sherlock Holmes 2 medan Daniel vill se J.Edgard. Vi har ett stort beslut att fatta imorgon. Kanske ska testa på en nya biosalong, hört att Skandia ska vara bra. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0