Biofreaks


Ahh sov till två idag, skönt. Började dagen med kaffe och mys framför datorn under världens mjukaste filt. Duschade och gjorde mig fin tills Daniel kom hem. Fixade middag och åkte med nästan hela magen full till Kista galleria med min man. Vi strosade runt i affärerna men fann inget särskilt förutom en stor ICA kasse med gottesaker till bion. Hann också med en varsin glass på Mc innan det var dags att gå in till salongen. Jag tyckte filmen var grym, dock kom det andra ord från Daniels mun efteråt, han tyckte inte alls om den. I och för sig tyckte han inte om ettan heller, så det var ingen större deal.



Haha, hade en trött Daniel med mig idag då han haft jobb/match marathon de senaste dagarna.


Jag var då mycket piggare.


Ganska ironiskt att vi har så olika smak på vad som ska ätas i bion. Danne föredrar bakverk. Förra gången åt han en hel kladdkaka. Haha.



Kommentarer
Postat av: D

Gulle

2012-01-22 @ 10:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0