Uppdate, helgen - Garbo med mor och bästa vänner

Oj, här har man inte vart inne på ett tag. Kan ju uppdatera er lite med att jag hade en riktigt trevlig lördag. Började dagen med att åka med Frida till Vällingby för lite shopping och  mat. Åkte hem till henne och lånade en tröja för kvällens bravader. Hann knappt hem innan jag var på väg hem till Alex och började fixa med maten hon bjöd på. Frida, Marcus, hans kompis, Angelica och Maria kom lite senare också. Piffade upp oss och sedan vart det åka av på Garbo. Vid halv tolv får jag ett samtal av min käre mor som var i Sthlm över helgen som nu var på väg till Garbo med sin kollega Ken för att joina oss. Vilken upplevelse, och mamma var kung på dansgolvet!

Dagen efter jobbade jag, och då mådde jag sisådär. Trodde jag skulle jobba fem timmar men när jag kom hem för att checka när jag skulle börja jobba såg jag att jag hade fel. Det vart nio timmar istället. Dock gick det utomordentligt bra ändå.  

Idag har jag varit "ledig". Vart tvungen att åka till jobbet en snabbis för en c.h.a.m.p.s-kurs bara.

Så lite update vart det i alla fall-
Hoppas allt är bra med Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0