Vågar jag?


Jag har så mycket jag vill hinna göra imorgon, gå till frisören, sola titta lite på stan. Jag måste redan hinna ringa ett mycket viktigt samtal som jag hoppas få goda nyheter ifrån, och eftersom pappa ständigt tjatar på hur orent det är hemma kanske man skulle ta sig ett ryck med kvasten.


Jag är ganske spontan när det kommer till att ändra frisyren. Bestämmer jag mig går det snabbt. Klippa lugg, slinga, permanenta, jag har gjort allt. Nu vill jag bli blond. Ja ni hörde rätt. Inte kritvit fjortisblond utan vill ha en varm ljus ton. Att färga håret så pass mörkt jag har nu var ett misstag, har alltid tidigare tonat och kunnat rätta till det, men nu är det bestående och den ständiga utväxten vägrar se bra ut eller behålla den färg jag ger den hela tiden. Vill ha nått som säger naturligt, inte hej kom och hjälp mig Ska kila runt lite imorgon och prata med lite frisörer för att se om de kan fixa det som jag vill ha det. Där Daniel klippte sig sist verkade dem väldigt seriösa och jag såg på Rabble att de har 40% rabatt på färgning. Kanske kan vara nåt.

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0