20120305

Hej allihop! Vilken helg. I lördags fyllde jag år. Det firades med jobb 11.30-17 och filmmys med mina tjejer och man hemma. Jättemysigt.

Jag och Daniel gick upp tidigt söndag morgon. Vi fixade oss i ordning och åkte sedan till station för att med tåg ta oss till gävle för att fira Daniels mamma på hennes 50-års dag. Hon hade reserverat en restaurang för oss alla, där vi åt gott. Kul att äntligen ha fått vart i Gävle och hälsat på alla. Det var så länge sedan sist.

Idag fortsätter firandet. Farmor, farfar och Håkan kommer över hit hem för lite födelsedagsfika. Ska fira mig lite till. Idag har jag vart ledig så det passade superbra.

Ska snart sätta igång att göra mig iordning. Måste bara vänta tills mannen som fixar golvet i tvättstugan ska bli klar så jag kan norpa åt mig lite rena kläder. Så länge unnar jag mig en smoothie som jag fixade med hjälp av mixern jag fick av F och A. Och det är sååååå gott! Ciao.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0