Snart så


Aloha! Jag vet att det var länge sedan jag hörde av mig här, det kan bero på mitt fullsmockade schema. Har jag inte jobbat på Pizzahut har jag jobbat på Plantan, har jag inte jobbat på Plantan har jag hjälpt till här hemma eller hittat på äventyr med min man, all annan tid har jag sovit. Alltså, ingen egentid framför datan. Men nu är jag här och vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag och Daniel var och såg Kvarteret Skatan i lördags, La La La La Laholm! Kul rulle. I måndags var jag, tro det eller ej, ledig och aldrig i mitt liv har jag legat så länge framför teven. Från tolv på dagen till tolv på natten och det var behövligt kan jag tala om. Såg Stupid crazy love, se den.

Längar till ljusare tider, när jag börjar på Plantan och kan börja leva som människa igen. Skulle vilja spendera mer tid med familj och vänner, börja träna och äta rätt. Den 2 april börjar jag på riktigt och då kan det inte blir sämre än vad det är nu. Åh, vad skönt det ska bli!



Jag Österrike


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0