Hus? Någon?


Motsatsen till WOPPA, vad är det? För lite så känner jag nu. Trots det har jag haft en riktigt trevlig helg. Körde Plantan lördag-söndag och slutade runt middagstid, eller min frukosttid. Tog buss direkt till frugan på lördagen och umgicks med alla fina flickor. Middag på Rainbow och sedan var det en liter Cola för mig medan de andra smutta vin. De drog ut och jag gick hem för att städa. För vet ni vad, det har vart visning på huset sön-mån så snart är det dags att lyfta vingarna och fixa eget. Lite halv panikiskt så vill ni sälja nåt centralt, stort och billigt hör av dig till mig eller Daniel. Haha. Sista veckan på PH nu, sen ska jag sväva runt som bina runt blommorna på Plantan. Härligt va!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0