20120924

 
Idag har det nästintill inte hänt någonting här hemma, har bara vart otroligt glad att få myst runt med min mupp. Daniel ringde mig halv fem tror jag imorse och bad mig öppna dörren (vi har bara en nyckel). Somnade om ganska snabbt och sov till sent idag. Begav oss ner på stan och det vart en visit på Manga, en Tjingtjong restaurang, himlas gott. Medans vi åt började det vräka ner utanför och vi bestämde oss för att ta taxi hem. Svängde förbi macken för att handla lite snacks. medans vi stod och velade vad vi skulle ha för gott och tills vi betalat och kommit tillbaka till taxin hade den endast tickat 40 cent. Hur sjukt?! Svenska taxin skulle ta lärdom av detta, då skulle jag säkerligen åka mer taxi än vad jag gör idag.  I alla fall, väl hemma har kvällen bjudit på filmen Dinner for Schmucks (sjukt sevärd, älskar den), chips, choklad och en massa mojs!
 
Nu har Danne lagt sig, och snart är det min tur med, så sov gott med Er!
 

En gammal bild från förra sommaren. Daniel och jag i Gävle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0