3-2

 
Just for your infomation, jag åt inte en till glass igår (duktig), jag åt två idag istället. Haha.
 
Idag var det match igen mot ett italienskt lag, en grymt bra match om jag får säga det själv. Daniel var grym. Avslutades med staffar (D räddade alla) och de vann med 3-2. Hamnade i sällskap med en gubbe ¨på läktaren, som för övrigt höll på att spilla två öl på mig förra matchen, och två killar till. Gubben tyckte inte att jag skulle sitta ensam, han bjöd på öl så det var ju snällt. Lite stelt dock att han inte kunde prata engelska sådär superbra. Efter matchen hörde jag någon ropa Heeeeeey! Jag vänder mig om och där var en tjej som jag lärde känna förra gången i Österrike. Snacka om att jag vart överraskad. Hon presenterade mig för sin vän Anna, som är en flickvän till en i laget. Askul, nu behöver jag inte sitta ensam längre, eller med en gubbe som inte kan prata engelska.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alex

Ät morötter

2012-09-10 @ 15:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0