Heldag med Anna

 
Nu som sagt sitter jag här i min ensamhet efter en fullspäckad dag och det var länge sedan jag var såhär trött. Anna, den tjej jag lärt känna här, hämtade upp mig vid elva och vi åkte direkt till proppfulla Dornbirn. Kikade runt och slog till på italienskt till lunch. Vi pratade mer än vad vi åt snabbt och hade det himlans trevligt tillsammans. Sedan bar det vidare till ett köpcentrum till Bludenz. Där raffade jag åt mig lite underkläder och smink. Ingen tröja... inte en enda fin fanns det. Frussna kom vi sedan hem till Anna där vi avslutade med en kaffe innan min kropp gav vika och hon droppade av mig här hemma. Nu knaprar jag åter igen ihjäl mig nästan på halstabletter och överdriver med sprayen. Känns som att det blir sängen snart. Hoppas ni haft en lika bra lördag som mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0