Idag är det lördag

Kul att både jag och Daniel trodde det var lördag igår av någon konstig anledning. När vi kom ner till stan fanns där ingen marknad. Utan den gick vi på idag istället. Vilken miss och vilka tröttmössor vi är.
 
Igår gick jag som sagt på träningsmatchen mellan Feldkirch-Lustenau och vad spännande det var. Tyckte vi faktiskt hade övertaget men ändå vann Lustenau med 3-2. Idag blir det revansch på bortaplan men denna gång stannar jag hemma och har tjejkväll. Känns bättre att säga så för än så länge har jag inte skaffat mig nya kontakter och kan därför inte få skjuts dit haha.
 
Tänkte slänga upp en av de filmer jag spelade in igår. Halvskakis och dålig bild till en början men denna är ju mest för att ni ska få se vad jag såg igår.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0