Messepark

 
Idag har jag vart duktig. Har de senaste veckorna vänt på dygnet upp och ner, men imorse gick jag upp i normal tid, vilket enligt mig är runt 10. Jag och Daniel besökte vårt Messepark i Dornbirn där jag hängde varje fredag förra gången i Österrike. Vi fick med oss en massa nödvändig inredning hem, såsom tvättkorg, galgar, kuddar (har under två veckors tid sovit med en tegelsten), tvättställ och ljus. Tror det genast kommer se finare ut här hemma.
 
Justja, igår var jag på tatueringstudion här i stan, och ska dit imorgon också. Har bestämt mig nu vad jag ska göra, och är så grymt taggad. Äntligen!
 
Nu kan jag inte sitta här och snacka nå mer. Måste fixa med allt vi köpt. Kanske städar lite medan jag ändå är i farten. Daniel är inte hemma så har inget bättre för mig. Hej!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0