Vaduz

 
Debut i Veduz idag. Wiho! Jag kom aldrig dit förra gången i Österrike medan Daniel hann besöka staden hela två gånger. Men idag var jag där, och lite lyxigt var det. Män och kvinnor uppklädda och viktiga. Tror vi såg Fursten också. Han hälsade och såg sådär härligt snoffsig ut i sin utstyrsel.
 
Tog några bilder också. Kunde inte bestämma mig vilka jag skulle ta så lägger upp alla, typ . . .
 
 

Trots det blåsiga vädret tittade solen fram ibland mellan alla molnen. Efter 40 min resväg till Vauduz vart det restaurang, inhandling av både choklad (LÄTT den godaste chokladen någonsin, tre bitar=6,50 euro) och en liten spritsouvenir som ska pryda vårt barskåp hemma(Kallhäll) och efter en 12 min resväg var vi hemma igen.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jessica. Hur gör man för att bli lika fin i håret som du?

Svar: Hahatack för att du tycker de är fint! En vågtång är svaret :)
Buziak

2012-09-29 @ 10:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0