De här var ju tråkigt

Idag har kännts som mitt livs längsta dag. Precis när jag vaknade satte jag mig på tåget på Karlberg, för att sedan byta till tåget till Uppsala, för att sedan i Uppsala byta tåg igen till tåget till Tierp. Gå till Tierps ishall, hämta Daniels kvarglömda saker för att sedan åka samma rutt hem igen. Med min vanliga tur vart det självklart förseningar så allt om allt tog det 6 timmar. Hemma vid fem, drog på lite mascara för att sen åka in till stan och gå på förseställningen - Det här var ju tråkigt med David Batra med papi. En och en halv timmes apgarv, och nu sitter jag här, levande död typ. Ska sova snart för imorgon väntar annat skoj, som Sverige-Argentina på Friends.
 
 

Jag och Pappa, London 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0