Frida 22

 
Vad har hänt på sistone då? Igår kväll firade jag/vi Frida på en irländsk restaurang vid Hötorget. Mycket roligt, för det var minst 100 år sen jag fick träffa henne! De drog ut efteråt medan jag efter mycket mat och tre glas vatten i magen åkte hem. Var helt mör efter att jag jobbat hela dagen, väntat på jobbet i tre timmar eftersom jag inte orkade åka hem emellan (haha). Känner mig så duktig när jag är så nyttig. Där satt jag och skålade med vatten medan de satt med drinkar och öl.
 
Jobbade idag med och skulle egentligen lagt mig för minst fyra timmar sen, känner mig som en levandedöd. Skönt med ledighet imorgon, patetiskt nog efter mina två dagar på PH. Men då hinner jag i alla fall att träna och de var ett par dagar sen (sjukt tagg).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0