Gym, Plantan, Pyssel

 
Idag har det vart full rulle jämt hela tiden. Dagen började med att jag tänkt att åka till Jakan och gymma, istället hamnade jag i Vällingby tillsammans med Alex som faktiskt lärde mig en massa nytt på hennes gym. Eftersom jag ändå var i Vällingby passade jag även på att åka till Plantagen för att fynda lite växter. Med hjälp av pistolhot fick jag med mig Linn som bärhjälp och inredningscoach. Väl hemma igen vid fyra tiden var det dags för frukost och annat pyssel, middag vid tio och nu sitter jag här. Ett kvällsmål och jag är redo att ta natten, imorgon vankas gym på morgonen och sen ett par timmar på Hutten.
 

Jag och Linn aka Bill efter min stora shoppingtur på Plantan, sommaren 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0