Hallongrottor

 
Nyss hemkommen efter att ha firat av farmor och farfar som fyllt år. Har syndat med x antal hallongrottor ikväll, inte värt att inte äta dem! Åt dem med gott samvete efter min lååånga PW imorse i det fina vädret (låt det bli vår snart tack!). Gårkvällen bjöd på en miniutgång, efter melodifestivalen drog jag ut för att fira Alexandras lillebror som nyss fyllt 18. Vart dock bara en kortvisit, and water only, duktiga jag. Har också hunnit en sväng över hos Frida idag för att droppa av lite presenter, hon har också fyllt år som sagt!
 
Nu ska jag snart lägga mig även fast jag är grymt pigg. Jobb imorgon med start klockan 8. Försov mig två gånger förra veckan, haha, och ska försöka att inte göra om samma denna vecka. Hadé!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0