Lägenheten

 
Efter ett pissigt gympass och en alldeles för lång solning gick jag hem och däckade. Mådde riktigt sunkigt men det vart så mycket bättre när Danne kom hem tidigt och att favorit maten serverades till middag.
 

Någonting jag inte bloggat så mycket om är hur vi bor. Alltså jag älskar vår lägenhet, eller jag kommer älska vår lägenhet så mycket mer när vi är klara med allt. Vardagsrummet är typ det enda som fått sig ett rikitgt lyft. Vår nya soffa kommer det 27 feb, en lampa ska upp och lite saker på väggarna, kanske lite textil också. Vem vet. Åhhh det kommer bli så snyggt!
 

Vår lägenhet idag, dock bara bild från ett håll. Andra sidan var ej städad haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0