Murre

 
Det vart ett pass igår, mage och kondition mest. Magen darrade bra när jag kom hem, precis som det ska va! Idag vart det dock ingen träning. Har jobbat hela dagen på Plantan, byggt om en massa. Det räckte tyckte jag, dessutom eftersom jag endast sovit fyra timmar i natt, försov mig imorse (inte van att gå upp sex) och så unnade jag mig en semla på jobbet också som bossen bjöd på. Det var så kul när han sa att det fanns semlor i kylen men jag hörde absolut inte vad han sa, efter två va frågade jag vafan murre va, eftersom det var vad jag trodde han sa. Och som alla gånger gör bossen saker lite större än vad han egentligen behöver, haha.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0