Trötta egoistiska människor

 
Idag hade jag bestämt träff med min lillebror på gymmet klockan 08.30. Klockan hade jag ställt på 07.30 och till min förvåning/lättnad hade bror min skickat ett sms att han blivit sjuk. Piuh! Sov 4 timmar sen fick jag släpa mig dit själv, och vilka trötta egoistiska männiksor det finns alltså, sådana som sitter och slöar på samma maskin en halvtimme, bara sitter och facebookar, blir så trött. Var så bitter när jag gick därifrån och bara hade fått göra hälften av allt jag velat göra innan jag kom dit. Dock vart jag på gott humör igen efter att jag shoppade lite nya träningskläder, och att Danne fynda en matta och en taklampa på sitt jobb. Jippikajej!
 

Mina småbröder, Niclas & Alex, Budapest 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0