Ytterligare en update

 
Hej på er! Jag saknar bloggen men har varken en bra dator eller internet. Att skriva på telefonen är lite overkill för mig som inte är särskilt teknisk. Men i alla fall, nu är jag här och kan passa på att berätta lite vad som hänt de senaste två månaerna i mitt liv. Julen spenderades hemma hos mammsen. Överdrivet underbart mysigt men det vart en kort visit för på juldagen var det dags att parta på Garbo med en massa vänner. Även det riktigt skoj! Nyåret spenderades ensam med Daniel hemma med god middag och en massa mys! Efter jul och nyår har det mest vart en massa jobb för Daniel och en hel del jobb för mig med på olika ställen. Har mest knegat på PizzaHut men redan nästa vecka drar nog säsonegn på Plantan igång, får vi hoppas. Något som också är värt att nämna är att jag vart sockerfri i ungefär 3 veckor nu, har också tränat nästan varje dag. Förbereder mig inför beach2013 som resten av Sveriges befolkning såhär efter alla nyårslöften. Haha. Ja, det var väl det mesta jag hade att säga. Hoppas allt är bra med Er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0